Tel: 021/9003

Cum conduci un webinar/webcast

Un program unic in România menit să-i pregătească pe profesioniști in a gestiona un webcast/webinar in mod eficient. Programul se bazează pe experiența practică a Amaliei Sterescu care a condus echipe internaționale atât în România dar și in India și China având expunere la acest tip de comunicare, facilitare sau conducere echipe prin webcast/webinars.

 

Cui se adresează?

  • Tuturor celor ce sunt puși in situația de a conduce pentru prima dată echipe la distanță, în locații diverse;
  • Trainerilor/profesorilor ce doresc să susțină sesiuni de instruire online;
  • Consultanților sau celor implicați în procese de coaching de echipă sau individual;
  • Altor categorii ce doresc să-și comunice mesajul unei comunități online sau doresc să faciliteze un panel online.

Modalitatea de învăţare se bazează foarte mult pe exerciţii practice, pe expunere la situaţii reale ce presupun conducerea unor sesiuni de comunicare online/live, pe feedback constant din partea Amaliei Sterescu.

 

DURATA

1 zi

 

ÎNSCRIERE ȘI PLATĂ

COST: la cerere, în urma stabilirii programului personalizat